Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Miasta Poznania dla strony internetowej budzetpoznania.pl
Miasto Poznań zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.budzetpoznania.pl
Data publikacji strony internetowej: styczeń 2019
Data ostatniej istotnej aktualizacji: styczeń 2021
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
- fotografie nie posiadają alternatywy tekstowej.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono dnia: 2021-07-27
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-30
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Ewa Plachimowicz
E-mail: ewa_plachimowicz@um.poznan.pl
Telefon: +48 61 878 58 34
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Organ nadzorujący: Dyrektor Gabinetu Prezydenta
Adres: Urząd Miasta Poznania
Pl. Kolegiacki 17
61-841 Poznań
E-mail: prd@um.poznan.pl
Telefon: +48 61 878 52 95
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Opis dostępności architektonicznej dla budynków Urzędu Miasta Poznania znajduje się tutaj
Aplikacje mobilne
Gabinet Prezydenta Urzędu Miasta Poznania nie prowadzi własnych aplikacji mobilnych.